WYMIANA

    Chcesz wymienić otrzymany towar? Złóż nowe zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać w zamian, a w komentarzu zamówienia zamieść informację “wymiana” - w ten sposób zarezerwujesz dla siebie wybrany produkt. Następnie odeślij do nas towar z wypełnionym poniżej formularzem na adres maybe4baby, ul. Wspólna 11, 44-164 Kleszczów. Na wymianę masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeśli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży (dokonać zwrotu), odeślij kupione produkty do nas z dowodem zakupu oraz z wypełnionym poniżej formularzem. Produkty odsyłasz na własny koszt. Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Formularz zwrotu/wymiany

ZWROT

    Masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, ze wyślesz nam informacje dotyczącą wykonania odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy  na wskazany przez Ciebie numer konta.

Formularz zwrotu/wymiany

REKLAMACJA

    Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o „Szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Zgłoś ten fakt za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie lub wyślij nam maila. Odeślij towar na adres maybe4baby, ul. Wspólna 11, 44-164 Kleszczów. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracane są niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep towaru. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócona zostanie równowartość ceny towaru.